Sanna - Mitt i livet

Dirty Sexy Money

Publicerad 2008-05-06 22:23:16 i Allmänt,

Jag älskar verkligen Dirty Sexy Money, serien om den otroligt dysfunktionella familjen Darling och deras familjeadvokat Nick som får stå ut med det mesta och som försöker ta reda på vem som dödade hans pappa.
Skrattar flera gånger under timmen de visar den.. De är jue helt sjuka!
Den finns väl i Sverige med eller?

image82

Förövrigt så har jag inte ens börjat packa än.. Men ska jue inte ha med mig så mycket kläder heller eftersom jag fortfarande har en del hemma hos föräldrarna i E-tuna. Känns bara så onödigt att börja släpa med sig så mycket när man behöver ha med sig mer tillbaka till Amsterdam.. Haha
Tog en sväng ner till Albert Heijn och köpte batterier till min mp3, det är fortfarande jättevarmt ute..
Ska tydligen vara 25-26 grader och sol hela veckan!!
Jag hoppas verkligen att det kommer att vara samma väder hemma i Sverige nu när jag kommer för annars blir jag faktiskt ledsen.. Nu när man ska vara ledig och allt! Men pappa sa att de hade lovat fint väder, så nu håller vi alla tummarna!

Philippa kommer och hämtar mig på Arlanda imorn! :) Skönt att inte behöva åka tåg!
Ska bli så roligt att träffa alla.. verkligen! Åååååh, jag längtar verkligen! :)
Som sagt så väntar ett par dagars avkoppling så att man har nya kafter till att fortsätta med jobb och allt annat man nu har för sig.. :)

Nu ska jag gå och packa..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: samira

Publicerad 2008-05-07 00:23:42

japp den finns i sverige också och jag såg nått avsnitt och gillade det skarpt. dessvärre är jag sämst på att se på serier, jag får vänta o hoppas på att boxen dyker upp lite oväntat vart jag än befinner mig nångång i livet ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela