Sanna - Mitt i livet

Eskilstuna

Publicerad 2008-05-07 19:50:53 i Allmänt,

Nu är jag hemma i E-tuna!

Det var jue inge sol i detta land som kallas för Sverige snacka om besvikelse.. :(

Lärde mig efter förra gången att inte gå in genom säkerhetskontrollen alldeles för tidigt så jag satt i en och halv timme i solen och bara njöt! :)
Jag lämnade alltså Amsterdam med 25 grader och sol och kom till Eskilstuna med 19 grader och mulet! *Fnys*

Philippa hämtade mig på flygplatsen! :) Massor snällt!
Åkte förbi hemma hos henne på landet i Jäder så jag fick se hur hon bor.. tillslut.
Det var jättefint därute, men alldeles för långt bort för min smak, mer en stadstjej.

Jag hann bara komma innanför dörren innan jag, pappa och Philippa åkte till Ming Palace för att äta! :)
Guuud va gott det var! Blev alldeles för mätt dessutom.
Hemma nu, ska börja göra mig iordning för ikväll det ska festas lite grann.. inte allför mycket, men lite! ;)

Jaja, glad för att vara hemma i alla fall!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: Ewqe

Publicerad 2008-05-08 08:22:54

Aha! Hur funkar det då?:)
Är det typ som telemarketing?
Ja, jag är faktiskt galet sugen på att åka tillbaka..
var aupair där förra sommaren.. Hur fick du ditt jobb?
Oh är du från E-tuna?trevligt!Min pojkvän bor där!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela