Sanna - Mitt i livet

Fredag 2/5

Publicerad 2008-05-02 20:54:24 i Allmänt,

Vaknade av av solen sken in väldigt starkt genom vardagsrumsfönstret, hade glömt att dra för gardinerna..
Men det var skönt att vakna av solen! :)
Traskade iväg till min sista dag på 3Com lite smått trött.. men det är jue, som vi redan fastställt ett x antal gånger, inte något ovanligt. :)

Det har varit en bra sista dag.. inte så mycket folk på jobbet eftersom det har varit ledigt i två dagar och många lyckades ta en extra ledig dag idag.
Inte så mycket jobb, ville inte ta på mig så många fall eftersom jag inte kommer att jobba kvar och om de skulle ta mer tid än bara en dag så skulle man jue behöva se till att de går till någon annan..
Men fick ändå en hel del mejl utskickat.

Fick en kram av George, min account manager, när han skulle gå hem.. Han sa att jag skulle vara saknad!
Massor gulligt jue..

Solen skiner fortfarande utanför fönstret, det har varit en jättefin dag idag! :)
Vi ska äta lite middag här hemma.. utöver de som vi redan är här så kommer också Susy, Serena och Hegoi över.
Kommer nog bli en riktigt trevlig kväll kan jag tänka mig.. :)

Så nu ska jag gå och vara lite social.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela