Sanna - Mitt i livet

Fredag 30/5

Publicerad 2008-05-30 19:21:30 i Allmänt,

Äntligen fredag!!!!!

Jag hade en sån konstig dröm inatt.. Den var så verkligen! När jag vaknade till trodde jag verkligen att jag hade pratat med dessa människor!!
Ingen obehaglig dröm alltså.. bara lite konstig.

Det har varit ganska mycket att göra på jobbet idag..
Samtidigt som jag har tagit emot en hel del samtal så har jag också varit tvungen att göra ett test för Dymo-kontot, det slutgiltiga testet, jag har blivit "monitorerad" på mina inkommande och utgående samtal och även mina mejl..
Snacka om ett ganska starkt slutet på veckan!
Testet gick väl ganska okej, men jag hade inte tid att verkligen koncentrera mig på det eftersom jag hade en massa samtal som jag var tvungen att ta också.

Bara för att det är fredag så känns det också som att timmarna släpat sig fram!
Trodde aldrig att klockan skulle bli 17 så jag skulle få gå hem..

Mycket trött nuförtiden.. Höll fasen på att somna på bussen på vägen hem!
Men det är väl en vanesak.
Jag tänkte på det häromdagen.. jag kommer jue känna mig helt jetlagad (haha) när jag kommer hem till Sverige och börjar jobba kvällar igen. Efter att bara jobbat dagar och inga helger så kommer det jue att bli en himla stor skillnad.
Och jobbtempot kommer jue att ändras avsevärt.
Får se hur lätt jag har att ställa om mig.. det kommer väl också gå bra, det är jue det jag är van vid.

Jag stannade till vid Gall&Gall, Hollands "systembolag", och handlade en flaska vodka! :)
Köpte lite groggvirke på Dirk van der Broek..
Ikväll blir det fest.. ska bli så otroligt roligt! Det var längesen jag festade med tjejerna nu.. om man inte räknar med Sykesfesten, men det gör vi inte.. Haha

Imorn åker vi till Den Haag och äventyrar lite. Det ser jag verkligen fram emot.
Som sagt så många gånger tidigare, hoppas jag verkligen att vädret är fint.
Det har regnat hela förmiddagen och större delen av eftermiddagen också, solen kom fram när jag slutade jobba.
Nu är det jättefint och det kan väl få vara det resten av helgen också..?

Jaja.. om man skulle försöka få nått i magen också..?

Bilder från igår förresten..

 

Statyn vid Dam Square under kvällen

 

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela