Sanna - Mitt i livet

Lugn

Publicerad 2008-05-17 22:14:44 i Allmänt,

Nu börjar jag känna mig lugn igen..

Jag hade turen att Philippa, min älskade vän, kom ut på msn och jag har spenderat tid med att diskutera med henne om allt mellan himmel och jord.
Det är inte lätt när de här attackerna kommer.. hur små eller stora de än är.
Svåraste är att verkligen låta det komma och känna efter hur det känns, det är så jäkla läskigt.

(Så nu, ni som inte redan visste, vet ni att jag har panik/ångest. Den dyker upp ibland. Inte så mycket nuförtiden, men när stora saker händer i livet har den en tendens att ploppa upp.. Kan tyckas att det är lite besvärligt och det kan jag tala om att det är.. Men man lär sig leva med det.)

Haha.. diskussionerna som jag och Philippa hade var verkligen inga dåliga!
Har ni någonsin återandvänt en kille? Hahaha.. det låter jue helt sjukt, men kanske en smart idé! ;)
Tittade tillbaka på mina killar som jag träffat genom åren och insåg att jag nog inte skulle vilja återanvända någon av de..
Okej.. kanske en.. men skulle inte riktigt se det som att återanvända heller så det räknas inte. Haha
Vet att det kanske låter snurrigt.

Har suttit i soffan nu i ett par timmar och tiden har, kanske inte flugit iväg, men paserat på ett ganska bekvämt sätt.
Min kroatiska playlist på datorn har gjort mig sällskap (bla Oliver, Gibonni och Toni, mina ständiga följeslagare) och jag drömmer mig bort.
Vet inte vad det är med denna musik som får mig att få ett sånt lugn..
Så otroligt mycket minnen som kommer tillbaka också! Både glada och sorgliga.

Om man skulle slå på en av filmerna som man redan sett ett x antal gånger??
Snart ryker dvd:n också..

Tänk att det skulle krävas att jag ska flytta hem för att idioten (Holländaren) skulle ta tillbaka den!!
Det är fan helt sjukt hur en människa kan vara så otroligt himla feg.
Fråga om man vill ta en fika bara för att avboka ett par timmar innan det är tänkt att man ska ses!
Usch och fy på såna människor!!
Kul om jag träffade honom samma dag när jag kom hit och ska träffa honom innan det är dags att åka.
Han trodde väl att jag skulle luta mig på honom när jag flyttade ner hit.. men jag har klarat mig alldeles utmärkt utan honom och det vet han om!
I alla fall så ska det bli intressant och höra vad han har för ursäkter för hans frånvaro.
Om han även denna gång avbokar så ska jag lägga spelaren i en påse, ställa den utanför dörren, skicka ett sms med adressen och säga att det kanske är bäst att han åker på en gång eftersom den kanske inte står kvar alltför länge..
Undrar hur han skulle reagera på det?? Haha

Jag kan också vara jävlig ibland.. ;)



Ja nisam sigurna sto osjecan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela