Sanna - Mitt i livet

Måndag 5/5

Publicerad 2008-05-05 18:52:30 i Allmänt,

Åkte iväg igår kväll och träffade Harrysgänget.. De var på en mexikansk restaurang som hette Los Pelinos på Kerkstraat, nära Leidseplein.
Trodde att jag bara skulle stanna en timme eller nått. Men så blev det inte alls..

Vi tittade in på Bulldog Palace, men det var inge vidare där.. Tog en sväng förbi Brasilian Bar, men det var inte nått större drag där heller. Det var jue ändå söndag! Vem fasen kommer till Amsterdam Söndag-Tisdag??
Jo, restaurangfolk såklart..
Men det blev en sväng på Escape på Rembrandtplein tillslut och där hade de ganska bra med fest! ;)
Det slutade med att jag var hemma runt 03! Ja, jag vet.. Inte bra en söndagkväll, men det var jue mina Harrysfolk! Så otroligt kul att se de!! :) Men det var också lite skumt.. haha

Imorse var jag mindre pigg (hade jag väntat mig något annat?? haha)
Tog mig till jobbet för min första dag på Dymo..

Mitt huvud har blivit mosat med så himla mycket information idag så jag är totalt slut.
Zoltan lät de andra ringa och så fejkade han en massa scenarior som kan hända när en kund ringer..
Jag har gjort mer på en dag än vad vissa gör på två!!
Och nu.. nu orkar jag inte ens tänka.. Vet att jag har massor att göra imorn med..
Men det är kul också, skönt att få nått att verkligen ta tag i. Som sagt.. Det känns bra! Men jag skulle behöva tvätta inför mitt E-tuna besök.. Men jag orkar inte röra på mig.. haha

Men jag måste försöka få upp styrka.. Hur det ska gå till vet jag faktiskt inte.. ;)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: Ewqe

Publicerad 2008-05-07 10:10:05

Leidseplein!! Åh vilken nostalgikickar jag får!
Vad gör du i Holland? aupair? annat jobb?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela