Sanna - Mitt i livet

Onsdag 21/5

Publicerad 2008-05-21 20:28:10 i Allmänt,

Jahapp..

Ännu en dag som börjar gå mot sitt slut.. Vad har hänt idag?
Hmm..

På jobbet har det inte varit mycket nytt.. Tagit lite samtal, men min utbildning står stilla i väntan på klart besked om vad som ska hända med mig.
Självklart har jag fortsatt med min telefonundersökning. Har nu fått ihop 75 svar och jag har ringt ca 130 samtal.
Det är alltså 25 svar som fattas och det hoppas jag få ihop under morgondagen.

Pratade med George, min förra account manager, idag också och han såg så ledsen ut.
Tydligen så går det inte riktigt så bra just nu på 3Com.. George sa att hans planer inte går som han vill att de ska gå.
Sen ville han "påstå" att det var mitt fel.. haha (på skämt alltså).
Jag svarade honom att det var hans eget fel eftersom han kickat ut mig från kontot.
Han svarade skrattande med med ändå en hel del allvar att hade han vetat då vad han vet nu så hade han gjort det hela annorlunda. Känns jue roligt att höra.. Men vad gör det för skillnad nu?

Fast jag måste erkänna att det idag har varit en sån där dag då jag faktiskt fått lite "second thoughts", alltså varit lite tveksam till om det verkligen är det rätta att flytta hem.
Samtidigt så vet jag att det är det bästa just nu.. Vem säger att jag inte kan komma tillbaka hit? Ingen.
Men det är inte så roligt när folk talar om för en att de inte vill att man ska åka.. att de trodde att jag skulle vara den sista som skulle åka.. I alla fall efter bara den här korta tiden.
Men som sagt så vet jag att jag måste åka hem.

Ikväll så händer det inte mycket.. ska titta lite på tv och sen är det dags för sängen.

Imorn kommer visst Susy hem från Italien också.. Det ska bli kul att träffa henne! :)
Det var jue ett par veckor sen nu.

Jaja..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela