Sanna - Mitt i livet

Onsdag 28/5

Publicerad 2008-05-28 19:50:49 i Allmänt,

Igårkväll var vi hemma hos Susy och Serena och åt hemmalagad pizza, drack lite vin och bara snackade en massa skit.
Det var verkligen längesen vi hade en sån kväll..
Jag och Veronica åkte hem strax efter 23. På vägen hem stannade vi till vid en sån natt-shop och handlade glass.
Lite smått salongsberusade gick vi hem i mörkret och folk tittade lite konstigt på oss kan man väl säga.. Haha

Det blev jue lite sent eftersom jag inte somnade försän vid 01, så det är klart att jag var lite trötter imorse.
Masade mig iväg till jobbet.
Om man jämför med andra dagar som jag varit på Dymo så var det faktiskt en ganska "mycket" att göra..
Eller ja, egentligen inte.. men som sagt om man jämför med hur det har varit förut när jag bara suttit.
Haft en hel del engelsmän på telefon idag vilket jag är van vid.. så det har gått ganska bra.
Taina åker jue snart på semester så då kommer jag jue att få ta hand om de finska samtalen så det räcker och blir över.

Jag tog bussen halvvägs från jobbet, stannde vid Bos en Lommerplein och gick sen resten av vägen hem.
Väldans skönt måste jag säga. Inte nån jättelång promenad, men jag fick i alla fall lite motion. :)

Sitter hemma och väntar på att diskmaskinen ska bli färdig sen ska jag laga mat..
Ikväll blir det cevape och pommes.. :)

Här kommer några bilder från igår.. :)







     


Fler bilder finns i bilddagboken (klicka på länken).

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela