Sanna - Mitt i livet

Powerwalk

Publicerad 2008-05-18 21:18:53 i Allmänt,

Lyckades faktiskt piska iväg mig själv på en timmas powerwalk!
*Massor stolt nu* ;)

Halvvägs på min promenad började min blåsa som jag har under högerfot klaga lite..
Den är inte liten kan jag tala om.. men lät den inte stoppa mig.
Kommer nog säkerligen få betala för det imorn. :(
Skulle vilja spräcka den eftersom jag antar att det kommit ny hud under.. men tänk om det inte gjort det?
Då kommer det jue att göra jätteont jue! Kan jue vara en fördel om man kan gå också.

Ska ta och hoppa in i duschen en snabbis så man blir människa igen..
Kan inte låta bli att känna mig duktig nu. Haha..
Men det är sant som de säger; Man mår mycket bättre när man får komma ut och röra sig..
Även om min stora blåsa och mina höfter kanske inte håller med mig i just detta tillfälle.

Snart kommer Veronica hem också.. :)
Hon skickade mess tidigare för att tala om att hon skulle hem till Serena en snabbis och säga hej!
Ååååh, vad jag har saknat den där tösen.. Ska krama ihjäl henne när hon kommer! :)

Nej, en halvliter vatten och en dusch på det.. :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela