Sanna - Mitt i livet

Ser fram emot helgen..

Publicerad 2008-05-28 23:07:11 i Allmänt,

Veronica och jag spenderade en liten stund på takterassen..
Fortfarande varmt trots att solen höll på att gå ner.

Det blev cevape och pommes till middag.. trevlig omväxling från pasta! :)
När jag kommer till Sverige ska jag aldrig mer äta pasta!! Det kan jag lova!
Eller ja.. nån gång då och då kommer jag väl äta pasta, men det kommer att dröja länge innan jag ens vill se pasta!

Jag ser fram emot helgen..
Dels för att det blir ledig och man kan få sova länge! :)
Men också för att det blir fest och antagligen åker vi dessutom iväg och besöker en annan stad för en dag.
Kanske blir Rotterdam eller Den Haag, det visar sig.
Gäller jue att passa på nu när man fortfarande har det där OV-kortet. :)
Hoppas bara på att det fina vädret håller i sig.. peppar, peppar.

En snabb dusch och sen sängen..
Två dagar kvar och sen är det helg!! Underbart!

Sussa sött
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela