Sanna - Mitt i livet

Skit också..

Publicerad 2008-05-25 22:26:29 i Allmänt,

Det gick precis upp för mig att jag måste börja 08 imorn!!!
Eftersom jag ska vara på den finskalinjen under de här sista veckorna och Finland ligger före med en timme så måste jag börja jobba 08 varje morgon..
Men det betyder jue också att jag kommer att få gå hem 17 varje dag.
Vilket kan vara skönt.. känns som att man har mycket mera dag kvar att göra något av.

Men att helt plötsligt börja jobba klockan 08, en timme tidigare än vad jag brukar göra, är inte alltid det lättaste.
Speciellt inte när man heter Sanna.
Ska hoppa in i duschen och sen är det sängen som gäller annars kommer jag väl aldrig att lyckas komma upp.

Lämnar er med denna underbar låt som har ekat i mitt huvud hela dagen..
Älskar den verkligen och ryser fortfarande varje gång jag hör de första tonerna i introt.

(Ni kan förvänta er fler youtube-inlägg nu när jag upptäckte att "uppdatera" knappen faktiskt fanns där.. :)






Sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela