Sanna - Mitt i livet

Söndag 11/5

Publicerad 2008-05-11 10:21:11 i Allmänt,

Jösses vilken kväll det var igår! Verkligen jättemysigt att sitta hemma hos Carro och prata och dricka.
Så längesen vi alla träffades samtidigt!
På Nybron tappade vi bort varandra nästan hela tiden.. det var så mycket folk, men roligt ändå! :)
Blev att dela en kebabtallrik med Carro på Phoenix (stavas?) innan det var sängdags.

Hemma i Torshälla nu.. Ska packa det allra sista om en stund, klä på mig andra kläder och sen åker vi mot Arlanda strax efter 11.
Jag önskar verkligen att jag hade haft ett par dagar till att spendera här hemma i Sverige.
Man hinner jue inte med allt man vill göra.
Men jag har haft ett par riktigt bra dagar här hemma. Kan inte klaga alls.. men det blir svårt att åka hem till Amsterdam nu. Känner hela tiden en tår bakom ögat som vill tränga fram, det är inte alltid lätt!

Tack till alla som gjorde mitt besök roligt och bra.
Nu får ni komma och hälsa på mig.. Amsterdam är väldans fint nu under sommaren! ;)

Nu ska jag spendera min sista timme med mina föräldrar.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela