Sanna - Mitt i livet

Söndag 18/5

Publicerad 2008-05-18 11:28:59 i Allmänt,

Kors i taket! Jag är redan vaken..
Med tanke på att jag somnade nån gång vid 05 eller nått sånt imorse så borde jag kanske fortfarande sova tycker man.
Men det kanske räckte med de 13-14 timmarna jag fick igår..!!?? ;)

Solens strålar väckte mig i alla fall denna morgon..
Näsan är fortfarande lite täppt och jag känner en liten värk i huvudet, men det är inget som inte lite näsdroppar och ibumetin kan råda bot på. Förkylningen är då på väg åt rätt håll i alla fall.. med andra ord; Bort! :)
Får hoppas att det håller i sig på detta viset.

Spenderade större kvällen igår framför datorn. Pratandes med diverse människor som valt, av en eller annan anledning, att inte gå ut och festa på en lördagkväll..
För att jag skulle bli trött låg jag och tittade på MTV som hade ett "All access"-maraton under natten, men det gick inte så bra.. Så det blev tillslut så att jag fick gå upp, sätta på musik och nästintill tvinga mig själv att somna.
Lyckades som sagt till slut.
Men drömmarna jag har haft under natten har varit mer än bara skumma.. Inte obehagliga så.. men konstiga.
Kommer knappt ens ihåg hälften.. men nu börjar jag få såna falsh-backs och funderar på om det är nått som hänt i verkligheten eller om det var något jag drömt inatt.
Skumt det där när man inte riktigt kan skilja på dröm och verklighet..

Idag skiner solen, som sagt.. Men med en hel del mörka, stora moln som sällskap.
Får verkligen hoppas att inser att  vi inte vill ha de här och försvinner under dagen så man kan njuta av solen och slippa vara rädd för att det ska bli iskallt när den försvinner bakom de där fula, stora molnen. 
En promenad står nog på schemat idag. Skulle vara skönt. 
Men definitivt inte runt Vondelpark.. eller ja, jag kanske börjar där men tar mig iväg på äventyr efter det..?
 Får piska iväg mig lite senare idag..

Nu blir det en stund framför tv:n tycker jag..

Vad ska ni ha för er under denna söndag?

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela