Sanna - Mitt i livet

Söndag 4/5

Publicerad 2008-05-04 11:28:20 i Allmänt,

Shit, det är inte lätt att sova länge när man sover på soffan..
Vaknade för en timme sen av att JB typ svimmade nästan rakt ner i knät på mig när han skulle gå förbi.
Han fick nån yrselattack och bara kollapsade och sen kunde jag jue självklart inte somna om heller..

Måste erkänna att jag är något bakfull idag faktiskt..

Trodde nästan att jag skulle sitta hemma igårkväll eftersom alla var så trötta och inte orkade gå ut..
Men Karolina, Sylvain, Laura, Yann och JB skulle gå till Occhii som ligger 5 min från våran bostad så jag följde med de.. Det var en välgörenhetskväll för Indianer eller nått.. Det blev inte riktigt klart vad det var vi skulle stödja med entre avgiften, men kul hade vi i alla fall..
Det var typ latinomusik och de hade ett liveband som spelade också.
Man kunde inte andas därinne.. det var så mycket folk och jag tror inte att ACn funkade som den skulle.. Vi var totalt blöta!

Kom hem runt 03 och slocknade ganska genast..

Som sagt varit vaken i över en timme nu, vilket inte är vanligt för lilla Sanna när det är söndag och hon dessutom är bakfull.. Men nu kanske jag kan få en någorlunda normal dag! ;)
Ska bara vänta på att Italienarna i mitt rum ska vakna så jag kan få tag på lite kläder och sen ska jag ta min nya mp3 och gå ut på en långpromenad.. Solen steker väldigt varmt därute och jag ser fram emot att njuta utav den.. även om mina höfter protesterar lite pga gårdagens långa promenad och dansande.. Men, men.. man måste jue vänja sig vid det.. :)

Ikväll hoppas jag på att jag ska få träffa Harrysgänget som kommer till Amsterdam! :)

Nu ska jag försöka få nått i magen..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela