Sanna - Mitt i livet

Tisdag 13/5

Publicerad 2008-05-13 12:57:38 i Allmänt,

Jag är sjuk idag.. Mådde jättedåligt när jag vaknade imorse!
Magen är helt kaputt.. orolig och klarar inte av att få mycket i sig.. :( Halsen är inte helt bra och dessutom så tror jag att jag har feber..
Det konstiga är att alla i huset är sjuka.. Har typ samma fel, så man hör väldigt mycket hosta från alla rum.
Och värmen utifrån gör inte saken lättare heller.. Som tidigare sagt, så ligger jue solen på huset hela dagen och gör så att det blir jättevarmt..

Dagen idag ska jag ägna på soffan och kolla på film.. Försöka bli bättre.
Sov lite längre idag i alla fall och det var jue skönt.

Tog mig ner till affären också och inhandlade en massa dricka.. Det blev vatten, appelsinjuice, cola och redbull!
Tänker inte ta mig ut nå mer idag! Fick med lite frukt också.. skadar jue inte med lite vitaminer.
Jag förstår inte varför jag hela tiden är krasslig härnere..??

Jaja.. tänk att få en kram idag.. :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela