Sanna - Mitt i livet

Torsdag 1/5

Publicerad 2008-05-01 14:12:05 i Allmänt,

Jag och Laura åkte hem till Susy och Serena igår kväll..
Det blev vinkväll hemma hos de tillsammans med Veronica och Hegoi. Ingen av oss var riktigt laddade på att ta oss ut till stan.. Jag som inte känner mig på topp och frös när jag satt inne och alla andra som också var sega efter en dag på jobbet!

Så då har man lyckats missa den största högtiden som de har i Holland..
Men det är inte så lätt när man jobbar och inte mår så bra.. Får ta igen det nästa år istället! :)
Vi har sagt att även om vi inte bor i Holland så ska vi alla träffas till Queens Day nästa år. Kul tanke! :)

I alla fall så kom vi hem runt 03 och vi hade en riktigt trevlig kväll. Det blev mycket prat och skratt!
Somnade i alla fall på en gång när jag la huvudet på kudden.

Vaknade vid 12.. skönt att få sova ut. :) Har bara tagit det lugnt under dagen, förkylningen tar verkligen ut sin rätt och jag känner mig alldeles utmattad!
Men det är dags att rycka upp sig eftersom vi får gäster om ett par timmar.
Veronicas pojkvän Lorenzo, hans syster Elisa och hennes pojkvän David kommer från Italien för att hälsa på.
Det ska bli trevligt med lite gäster.. om man bara kände sig på topp också..
Brukar jue alltid bli full rulle när vi får besök så det kan man jue nästan förvänta sig.. :)
Fest blir det i alla fall i helgen!

Nu ska jag slänga in lite tvätt i maskinen..

6 dagar kvar tills jag är i E-tuna! Längtar verkligen! :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela