Sanna - Mitt i livet

Torsdag 15/5

Publicerad 2008-05-15 18:49:51 i Allmänt,

Shit vad tankarna rusade igårkväll.. Blev inte många timmars sömn inte.
Lite trött och fortfarande inte helt pigg och kry när jag traskade iväg till jobbet. Höll på att somna på bussen.
Tog med mig det sista av Karstes grejer till jobbet idag också, stötte på honom imorse så då fick han de.
Fick ett; "Åh, tack va snällt av dig.." Usch.. tack Gud att jag inte behöver prata mer med den människan.
Dessutom så hade han tydligen sagt upp sig.. Hmh.

Tog en pratstund med min nya account manager, Yaron, imorse också..
Jag har sagt upp mig! Kan ni fatta! Jag slutar på Sykes 27/6!
Jag flyttar hem till Sverige!!


Helt sjukt.. Jag har nog inte hunnit smälta det hela! Men känner mig väldans trygg och nöjd med mitt beslut.
I alla fall just nu.. ;)
Konstiga är att jag nu måste verkligen rusa igenom träningen så jag hinner göra någe nytta också.
Man känner jue sig sådär lagom motiverad. Speciellt som inte Zoltan var på jobbet idag heller och lämnat en massa material för mig att läsa och tester som jag var tvungen att göra..
Fick lyssna in på några samtal och även ta några samtal själv! Kände mig läskigt lugn ändå, med tanke på att det är en helt ny produkt som jag börjat jobba med. Men det gick faktiskt bra. Med tanke på att hälften av samtalen jag tog dessutom var på finska! Hehe..

Hemma nu.. kollar på Gilmore Girls.
Ringde Fia på Harrys förut och frågade om hon hade jobb till mig när jag kommer hem.
Och det hade hon! :) Så jag behöver inte oroa mig för att vara arbetslös när jag kommer hem i alla fall.

Slutar jue som sagt 27/5, vilket är en fredag. Men funderar på om jag ska åka hem till Sverige först på söndagen.
Kan jue bli jobbigt att behöva åka hem samma dag som man slutar.
Är det någon som vill komma och hjälpa mig att släpa hem alla mina resväskor, och få en litet besök i Amsterdam på samma gång? ;)
Vet inte hur jag ska få hem allt.. Det känns jue lite onödigt nu att man inte tog med sig kläder när man åkte till Sverige sist. Men jag visste jue inte att jag skulle sluta.

Jaja.. vill ni komma och hälsa på så får ni passa på nu! Är jue kvar några veckor till. Jag tackar i alla fall inte nej till lite besök! :)

Puss och kram
/Sanna


Varför är du en sån idiot?? Förstår du inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela