Sanna - Mitt i livet

Torsdag 22/5

Publicerad 2008-05-22 19:18:53 i Allmänt,

Låg och hostade en stund inatt och kunde inte riktigt sova..
Hade, som vanligt, en hel del konstiga drömmar! :(

På jobbet har jag fått sitta på den Engelska linjen idag.. Har fått en massa samtal, hälften som jag tyvärr inte ens kunnat svaret på.. Men det har väl gått rätt så okej ändå.
Sedan har jag, ännu en dag, fortsatt med min telefonundersökning.. Hann inte med så mycket eftersom jag började först på eftermiddagen och vi skulle ha Team-möte.
Det diskuterades vad som skulle hända på kontot och visioner om framtiden..
Det kändes sådär att sitta med eftersom att man ändå inte kommer vara kvar om ett par veckor.

Bas sa åt mig att gå hem vid 17.. Fick alltså gå hem en timme tidigare! :) Jätteskönt.
Eftersom vi är ganska många agenter och inte får så många samtal så brukar Bas låta folk gå hem lite tidigare än vanligt.. Bara för att hålla humöret uppe hos agenterna. Det är ganska trevligt tycker jag.. Timmarna tas inte från lön eller från dina semesterdagar så det är jue bra!

Dagen har också spenderats till att kika efter flygbiljetter till Kroatien.. Hittade för de datumen som jag ska vara ledig från Harrys, två veckor från 28/7. Biljetten kostade lite över 3000 och det fanns inte så många platser kvar.. Tyvärr kan jag jue inte betala biljetten nu heller.. Det gör mig lite nere måste jag säga.
Skulle vara så underbart med lite strand, hav, värme, bara få stänga av allt en liten stund.
Drömma kan man jue i alla fall..

Hemma nu..
Vet inte riktigt vad jag ska ha för mig ikväll. Blir väl kvalfinalen i Eurovision.
Veronica vill att jag ska följa med hem till Susy och hälsa på.. Hon kom jue hem från Italien idag.
Men jag vet inte om jag orkar.. Det visar sig.

Nu ska jag försöka få nått i magen..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela