Sanna - Mitt i livet

Torsdag 29/5

Publicerad 2008-05-29 18:40:40 i Allmänt,

En grå och mulen dag har det varit idag.. Solen har inte ens velat titta fram. :(
Ännu en gång så blir man alldeles galen på det här vädret!! Man vet jue inte alls vad man ska ta på sig när man går hemifrån på morgonen. :(
Får väl se hur vädret blir till helgen..

Dagen har gått helt okej förutom att jag fick en Finsk dam som gjorde mig på väldigt dåligt humör.
Hon hade nån produkt som jag inte hört talas om tidigare och som Dymo inte längre producerar så jag hade lite svårt att hitta den informationen hon frågade efter..
Hon var jätteirriterad och jag bad om ursäkt och sa att det faktiskt var min första vecka på jobbet vilket gjorde att allting tyvärr inte alltid var så lätt.
Hon ville inte alls prata med mig utan krävde att hon skulle få prata med någon annan! Inte ens när jag försökte förklara för henne att jag gjorde mitt bästa för att hjälpa henne dög det! Bläh på såna människor! Verkligen!

Jag har varit på ett ganska underligt humör idag.. Glad ena stunden och typ irriterad andra.
Vet inte vad det är med mig! Humörsvängningarna har varit rätt så kraftiga.
Jättetrött också.. höll på att somna på bussen på vägen hem!

Ska alldeles strax ta mig ner mot stan eftersom det är Torsdag idag.. vilket som vanligt betyder att affärerna har långöppet. Tror nog inte att det blir så mycket shopping men det kan vara skönt att göra något annat för en gångs skull.
Måste faktiskt röra mig ner nu..

Fredag imorn!!! Underbart skönt ska det bli..
Får väl se vad som händer.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela