Sanna - Mitt i livet

Torsdag 8/5

Publicerad 2008-05-08 14:06:33 i Allmänt,

Jahapp.. så det blev en liten ugång igår.
Jag, Philippa och Sara tog en sväng till Harrys och dansade lite grann, träffade de få människor som var där.
Var hemma lite innan 03, vilket för mig nuförtiden är tidigt.. ;) Men jag hade ganska roligt!

Jag ringde ett samtal igår.. Det var skönt att göra det! Ringa och bara höra rösten och prata och få höra vad som händer i personens liv. Det gjorde mig glad faktiskt! :)

Idag vaknade jag strax efter 11 av en Jennie som pigg och glad ville att jag skulle komma ner på stan.
Men det orkades inte med.. Åkte i alla fall ner en sväng senare och pratade lite med Sara.
Tog bussen hem från stan.. Gud vilken skillnad på busschaufförerna det är när man jämför med Holland och Amsterdam.

I Amsterdam så är det som att alla chaufförerna verkligen tycker att man gjort de något.. Och de kan inte tycka allför mycket om sitt jobb.. Gasar på för fullt ett par meter innan hållplatsen och typ tvärnitar när det sen är dags att stanna. Och ibland så bryr de sig inte så mycket om att stanna.. Som tur är har det aldrig hänt mig. :)
Här hemma i Sverige kör de så lugnt att man nästan tror att man aldrig ska komma fram!

Min älskade sol är ute och jag sitter här inne och ugglar. Behöver ta en dusch och sen tänkte jag åka ut till Tuna Park en sväng.. Ska titta på en kamera tänkte jag och jag hoppas att Maya också jobbar så man kan snacka lite skit med henne! :) Ta en glass ska jag definitivt göra i alla fall! Det tycker jag passar sig alldeles utmärkt! :)

Jag är glad idag.. Det är skönt att vara hemma faktiskt! Ett par dagars slappande kan göra under tror jag! ;)

Tänk om..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela