Sanna - Mitt i livet

Utmaning

Publicerad 2008-05-18 23:11:52 i Allmänt,

Läste omkring på en massa bloggar och hamnade hos en som utmanade alla som läste att göra samma sak..
So here goes..

För 5 år sedan;

2003. jag började sista året på gymnasiet. Var mer vilsen än jag någonsin varit.
Tog mod till mig att äntligen lämna det som inte fick mig att må bra och var äntligen fri. Tyvärr, blev en del av skolan lidande pga det. Bodde hemma hos Johan Karlsson i hans lilla etta på 33kvm.
Fyllde 18 och började mitt liv som myndig "vuxen".

För 3 år sedan;

2005. Lycklig i ett förhållande med en underbar människa. USA och Florida under 3 månader.
Semester i Kroatien tillsammans med pojken, kul tillsammans med vänner och kunde inte ha varit mer lycklig.

För 1 år sedan;

2007. Jobbade som en galning med både krog och butik.. Hade inte så mycket till liv, men det lilla jag hade gjorde jag det bästa av. Bodde i min fina lägenhet på Öster.. Började få ordning på livet igen.
Kroatien semester alldeles ensam.. Amsterdam weekend och en masa nya bekantskaper.

3 månader sedan;

Februari. Kommit tillrätta i Amsterdam med både jobb och nya vänner. Dejtade en människa, som jag, då, trodde var en ärlig person. Konstanta fester och middagar.
Upptäcker Amsterdam och dess för och nackdelar.

Igår;

Lördag. Sov jag länge.. Spenderade dagen hemma med blandade känslor för flytten hem..

Imorgon;

Jobbar jag och får förhoppningsvis veta vart jag ska spendera min sista månad på företaget.
Försöker mig på en promenad efter jobbet.

Om ett år;

Har jag förhoppningsvis fått en stabilare bild av livet och vad jag egentligen vill göra.
Nå mer vill jag faktiskt inte spekulera så långt.

Och jag utmanar;

Även jag utmanar alla som läser detta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela