Sanna - Mitt i livet

Coral Square Mall

Publicerad 2008-11-06 03:09:45 i Allmänt,

Tid här; 21.04

Jag har haft en 'fri' dag idag..
Pappa John körde mig till Coral Square Mall (köpcentrum). Snacka om att det är ett enormt ställe.
Bara Macy's är 5-6 gånger större än hela Tuna Park!! Helt sjukt.
Det gäller att se sig för vart man går annars är det ganska lätt att villa bort sig.
Kunde ha shoppat upp hela stället men sansade mig. ;)
Blev en bok och så åt jag lunch på Subway, som de har på mattorget där.

Var inne i en liten kiosk och skulle handla en redbull och i kassan stod en kille..
När jag stod där och skulle betala så säger han plötsligt;
Jag gillar din frisyr.. den funkar jättebra med ditt ansikte.
Snacka om att jag blev lite chockad och tagen på sängen.. Det är jue inte riktigt sånt man är van vid att killar kommenterar. Vi pratade lite och han gav mig ett väldigt trevligt intryck. :)
Inget sliskigt alls..
Det var däremot en annan kille som kom fram till mig när jag stod och rökte och sa;
Vad heter du baby.. vad gör en söt liten sak som du här ensam? Uäck!!
Jag var inne i kiosken igen innan jag skulle åka hem och samma kille jobbade (kanske bara är han.. haha).
Så vi pratade lite till.. och när jag skulle gå så sa han;
Kom in och hälsa på när du är här nästa gång..
Det gör jag nog faktiskt.. :)

Jag har också varit på Walmart idag..
Handlade en massa 'skönhetsprodukter' som raklödder, ögonfransböjare, John Frieda schampoo osv.
Det är lätt att fördriva tid därinne kan jag lova.. :)
Jag tror att jag var där i ca två timmar idag. Haha. Det finns så mycket att titta på.

Nu blir det lite tvtittande och sen ska jag sussa..
Imorn får jag nog vakna tidigt eftersom städerskan ska komma imorn.
Det känns ganska konstigt att vara hemma när hon är här.. Inte direkt van vid det.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela