Sanna - Mitt i livet

Fredag 14/11

Publicerad 2008-11-15 02:36:13 i Allmänt,

Tid här; 20.25
Vädret idag; Det har varit varmt, soligt, 28 grader! :)

David hämtade mig igår och vi åkte till Coral Springs Ale House för att möta upp en av hans vänner.
Stället var inte riktigt vad jag hade förväntat mig att det skulle vara, det var väl nästan bättre! ;)
De visar amerikansk fotboll, gratis drinkar för tjejer under kvällarna och en dj som spelar skön musik!
Vi träffade Davids kompis Javid och hans vänner, men efter 5 min så drog han och jag och David blir kvar med hans andra kompisar som vi inte riktigt känner.. Haha
Men det var trevligt.. Vi drack lite, pratade en massa och dansade. Davids andra kompis Steve kom och gjorde oss sällskap.. Jag hade så otroligt roligt med alla! Så roligt att träffa nya människor.
Tyvärr så kom Tiffanys expojkvän in och skapade lite uppståndelse genom att vilja komma åt Tiffany och Dave skulle försvara henne och då tyckte de att alla skulle ut. Skittråkigt eftersom det inte ens var deras fel.
Men vi gick vidare till ett ställe som heter Tijuana där det var karaoke.
Så vi hängde där en stund och lyssnade på en massa dålig sång och bara pratade lite.
Innan det var dags att åka hem körde vi förbi Taco Bell och handlade lite mat.. :) Maten åt vi på parkeringsplatsen med en massa bra musik och en massa skratt! :)
Var hemma runt 03.30 och kraschade rakt i säng..

Idag har jag legat i solen en stund på morgonen.. Varit med pojkarna och nu på kvällen har vi ätit pizza och goda kanelbullar från Cicis' och haft det lite mysigt.. :)
Kris har en workshop med sitt Creative Memories så jag ska gå ut till henne när Bret har somnat och se om jag kanske kan få ihop några egna sidor till mitt album som jag har hemma. :)
Framkallat 150 bilder idag för 15 dollar. :) Blev en hel del bra bilder från olika delar av det senaste året. :)
Vi får se om jag kan få ihop nått.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela