Sanna - Mitt i livet

Fredag 21/11

Publicerad 2008-11-21 20:26:45 i Allmänt,

Tid här; 14.13
Vädret just nu; Soligt, 24 grader, blåser milt!

Min dag igår var ganska lugn..
Åkte ut till Deerfield Mall, vilket inte alls är ett köpcentrum utan mer ett ställe med affärer helt enkelt. ;)
Kollade runt i affärer och bara hade det ganska bra.
Hittade inget speciellt som föll mig i smaken.. panikletar fortfarande efter en klänning till bröllopet som jag ska på.
Vart är alla klänningar nånstans??? Hittade en förra söndagen som skulle vara en bra kandidat. ;)
En lila liten kreation. Massor fin faktiskt.. Frågan är om jag skulle känna mig bekväm i den en hel kväll bara?
Hmm.. vilket dilemma.. och vilket i-landsproblem! Haha
Tröttnade på att kika i affärer och bestämde mig för att gå och se en film på bio.. och ja, helt ensam!
Såg Madagascar 2.. den var rolig. Kändes inte allt för fel att gå själv på bio heller då det inte var så många som gick och såg den under den tiden den gick. ;)
Efter filmen var slut blev jag upphämtad av John och åkte hem och spenderade lite tid med pojkarna.
Köpte med mig en hel kartong med kanelrullar från Cici's.. måste jue samla lite pluspoäng hos grabbarna. ;)
Bret somnade i min säng efter att ha tittat på Barney på Youtube.. min lilla ängel! Blir bara mer och mer förälskad i den lilla för varje dag som går..
Resten av kvällen spenderade jag med att jobba med mitt album. Jag avslutade den första delen jag höll på med och det blev faktiskt riktigt bra. :) Massor glad att jag fått något gjort och jag har verkligen fått smak för det har med Scrapbooking! Så himla kul att fixa och pyssla. Det är lugnande och man kan koppla bort allt annat för en stund.

Idag vaknade jag ganska sent igen..
Hade satt väckarklockan på 09.30, men kände att jag var alldeles för trött för att gå upp så jag sov en stund till. :)
Det varma vädret verkar vara på väg tillbaka så jag har legat på trampolinen och solat. :)
Bästa platsen att ligga på.. inget gräs som sticker och kliar och eftersom mattan i trampolinen är svart blir det fort varmt och trevligt där. :)
Nu väntar jag på att pojkarna ska komma hem och så startar dagen.
Får se om jag kanske ger pojkarna filmen som jag köpte till de häromdagen.. De vet om att jag köpt nått åt de, men jag har inte talat om vad det är för nått eftersom de inte riktigt har varit 'snälla och lydiga'. Det ska vara en liten guldkant för de i vardagen och jag vill att de ska kunna uppskatta det. :)
Fast jag hoppas att det blir av snart då jag också vill se filmen!! Haha. Måste jue vara lite smart. ;)

Nu låter det som att de kom hem..

Hoppas alla har det bra där hemma och att ni inte fryser ihjäl! ;)
Saknar och älskar er!!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela