Sanna - Mitt i livet

Glädjens ögonblick..

Publicerad 2008-11-10 05:03:58 i Allmänt,

Våren i Amsterdam var en omtumlande tid.. Men en dag, när jag gick omkring vid Leidseplein så såg och hörde jag nånting helt fantastiskt!
Två män som spelade så underbart bra med sån glädje så att det kändes i hela luften. :)
Jag stod och lyssnade länge och ett leende spred sig från öra till öra och rysningarna ville inte avta!
Mina ögon tårades faktiskt, helt allvarligt, av deras spelande.. Jag kunde stå hur länge som helst och bara lyssna och det kändes inte som att något kunde komma åt mig just vid det tillfället. Äkta glädje..
Hittade en video på dessa två män och när jag hörde de första tonerna spelas så spred sig samma välbehag och samma känsla av glädje i min kropp.
Har lyssnat flera gånger idag och ville också dela med mig av den till er..

The famous unknowns på Leideseplein 4 juli 2008! :)






Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Pierre

Publicerad 2008-11-10 17:55:51

Sköna snubbar :) Ha det bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela