Sanna - Mitt i livet

Host, host..

Publicerad 2008-11-11 04:02:11 i Allmänt,

Tid här; 21.56

Ja, kan inte säga att dagen har varit alltför bra.
Men det är jue bara pga förkylningen!! Den här äckliga hostan och näsan som är både täppt och rinner!! :(
Man känner inte riktigt för att springa runt.. Och det har varit jättevarmt idag och jag tror att jag har lite feber.. Allt bara klibbar och det sista man känner sig som är fräsch.

Pojkarna är lediga från skolan imorn då det är Veterans day, fråga mig inte vad det är för helgdag för det har jag faktiskt ingen aning om.. Haha
Men det är i alla fall ingen skola. Så det kommer nog bli en såndär lååång dag imorn har jag en känsla av.

Nu ska jag lägga mig och titta på tv en stund och sen sova skönt.. om bara halsen ville sluta klia!
Riktig rethosta har jaga åkt på..
Nehenej.. Nu måste jag nog lägga mig ner.. Känner mig lite snurrig! :(

Pusa,
Sanna

P.S.. Jag saknar er där hemma.. Hör av er och berätta vad som händer och sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela