Sanna - Mitt i livet

Katastrof!

Publicerad 2008-11-09 02:59:10 i Allmänt,

Tid här; 20.52

Jag är förkyld.. och det blir bara värre och värre!! :(
Tappar mer och mer ork och kraft för varje timme som går.
Har fått en tablett för min rinnande näsa, en tablett med antihistamin (eller hur det nu stavas) och det gör att jag blir ännu tröttare..
Jag har lovat pojkarna att de ska få titta på tv i mitt rum. Det är IGo to Japan på tv och sen är det nån serie som de ville se. Det skulle visst vara slut vid 22 eller nått. Då ska jag slänga mig i sängen och slötitta på nån film och somna! :)

Imorn ska jag äntligen träffa Melissa! :) Ska bli så roligt! Få höra vad som hänt och skvallra lite.
Kanske står lite shopping på schemat också.. :) Man kanske kan shoppa bort en förkylning..? ;)

Jaja.. det har inte hänt nå spännande sådär idag. Mest varit en vanlig dag.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela