Sanna - Mitt i livet

Let's go out tonight! :)

Publicerad 2008-11-06 19:42:22 i Allmänt,

Tid här; 13.36

Pratade med David och eftersom jag ska vara med pojkarna idag på dagen så ska vi gå ut ikväll.
Han undrade vad jag ville göra.. men jag kan inte säga nått eftersom jag inte har en aning om vad som finns.. haha
Så han skulle komma på nått.
Eller han sa; Vi får göra så mycket som möjligt på en kväll så du sen vet vad som finns. En riktig amerikansk utekväll. Låter riktigt spännande måste jag säga.. :) Ser fram emot det.
Verkligen komma ut och träffa folk och se sig omkring..
Inte för att jag inte tycker om att ha en lugn kväll hemma.. Det har varit precis vad jag behöver!! Men det är skönt att kunna välja.. När man träffar folk så har man jue den valmöjligheten.. Vill jag gå ut ikväll eller inte?
Så nu har jag det.. Känns bra! :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela