Sanna - Mitt i livet

Magbaciller

Publicerad 2008-11-05 04:00:35 i Allmänt,

Tid här; 21.40
Vädret idag; Blev soligt, ca 25 grader. :)

Något fick jag idag.. Vet inte vad men illamående och en upprörd mage var ett faktum. :(
Låg ner större delen av förmiddagen.
Antingen så var det något jag ätit eller så har jag haft nån liten magbacill, orkar inte direkt tänka på det.

Idag har vi varit hemma hos 'Moffa' Hugo och hälsat på.
Barnen är så söta när de kallar morfar för moffa.. älskar att höra det.
På vägen dit åkte vi längs med stranden! Alltså ni anar inte hur vackert det är!! Jag satt som ett litet barn i framsätet och blev så otroligt imponerad av allt som jag såg. :)
I dagarna åker jag ner till stranden!! Det är en sak som är säker.. :D

Kvällen har jag spenderat med, kors i taket, Monopol! Haha
Kris var och hämtade John från flyget så jag var ensam med barnen en stund.
Nu sover de och jag ligger i min säng och tittar på 27 dresses, som visas på tv, och dricker en Corona. :)
Imorn har pojkarna skola igen..
Jag ska ta min dagliga promenad med Candy och sen får vi se vad dagen har att bjuda på.

Rösterna för presidentvalet håller på att sammanställas just nu..
Vad jag förstår så håller Obama på att ta hem segern. Tror nog att det kan bli bra. :)

Förresten..
Jag hade ett missat samtal från nån David, vars nummer var sparat i telefonen jag använder här.
Frågade Kris om hon kanske visste vem det var och hon berättade att det faktiskt är en kille som en av tjejerna, som varit här på besök, träffade. Han har sen dess faktiskt träffat alla tjejer som varit här på besök och visat de runt och tagit med de på olika saker. Jättetrevlig tydligen och det är ingen som har sagt nått illa om honom.
Så jag ringde honom.. :)
Vi ska nog hitta på något på torsdag.. antingen om jag har hela dagen fri eller om det blir nått på kvällen.
Låter riktigt roligt!
Sen måste jag ringa Melissa också och träffa henne snart. Har jue redan varit här en vecka och vi har inte ens träffats än.

Oj.. Jag har varit här en vecka!
Det känns som att jag varit här längre faktiskt. Nu börjar jag i alla fall komma in i tiden och allt annat.
Värmen är underbar!!

Nee, nu ska jag titta på filmen.. har velat se den jättelänge!!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela