Sanna - Mitt i livet

Måndag 3/11

Publicerad 2008-11-03 17:09:31 i Allmänt,

Tid här; 10.45
Vädret idag; Soligt, 27 grader, vaaarmt!

Vaknade strax efter 09 eftersom jag satt väckarklockan. Annars hade jag nog inte vaknat vid den tiden.. Haha
Alla som känner mig vet att jag tycker om att sova och det är jue faktiskt ingen hemlighet.
Men nu så tänkte jag att jag skulle få en skapligt tidig början på min dag och har redan varit ute på en 50 min promenad med Candy. Jisses vad varmt det är!
Promenerat i solen hela vägen och jag trodde jag skulle smälta bort när vi väl kom hem.
Sitter ute vid poolen och överväger om jag ska orka lägga mig i solen istället. Skulle jue vara trevligt att få lite färg och inte känna sig som ett spöke hela tiden..
Får ångest när jag ser alla dessa bruna människor vandra omkring på gatorna och i butikerna. Haha

Haha, igår när jag skulle gå och röka (när barnen är hemma så går jag bort till en stig och röker under dagarna), så stod jag där och rökte och så kommer det två morgonjoggare förbi, klockan var jue ända bara 08 eller nått, och säger God morgon. Den ena utav de var en man med bar överkropp och han var väldigt vältränad om man säger så! Haha
När jag svarade God morgon tillbaka så vänder han sig om i språnget och frågar om jag är från England och jag svara såklart Nej. 'Jaha, jag tyckte du lät brittisk när du sa god morgon' sa han och vände runt hörnet.. Haha
Det är något som jag inte är van vid.. Varje människa du passerar på gatan säger hej, god morgon eller något liknande.
Men det är bara att hälsa glatt tillbaka. :)

Nee, nu kan jag inte sitta här nå mer..
Ska ta och hitta på nått att fördriva tiden med!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: P

Publicerad 2008-11-03 17:44:10

27 grader och soligt! Är du dryg? ;) Ha det bra där borta.

Postat av: Eva

Publicerad 2008-11-03 23:38:33

instämmer i sarkasmen med föregående skrivare.... ;)

hmm...kommer på mig själv med att sitta och lusläsa din blogg ganska ofta :P duktig på att uppdatera du, inte som en annan som får vara glad om man hittar inspiration nog till o skriva 1 gång i veckan :P

Kul att du verkar ha det så bra där borta iaf....glöm inte bort oss sen bara när du hittat din sugardaddy^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela