Sanna - Mitt i livet

Onsdag 19/11

Publicerad 2008-11-20 03:37:33 i Allmänt,

Tid här; 21.21
Vädret idag; Soligt, 24 grader, blåst en del

Jag träffade David igår igen. Vi åkte till Mangos i Fort Lauderdale och tog en drink och åt en lättare middag. :)
De hade en komiker/trubadur som uppträdde, kanske inte den bästa, men det funkade i alla fall.
Efter Mangos åkte vi till Deerfield Beach och gick en sväng längs stranden.
Det var verkligen svinkallt!! Men dit skulle vi i alla fall.
Väl där var jag jue tvungen att doppa fötterna i havet.. man kan jue inte låta bli!! Vattnet var jätteskönt! Hade jag haft badkläder med mig så hade jag nog badat.. Fast man kan visst bli arresterad om man badar under natten! Dåligt tycker jag.. :( I alla fall så fick jag en ganska stor våg över mig själv och kom hem med halva stranden i mina tajts.. ;)
Innan vi åkte hem satt vi en stund och bara tittade och pratade och sen skyndade vi in i värmen i bilen.
Det blev en tidig kväll igår, men jag hade verkligen jättetrevligt.
Nu har jag avklarat stranden under natten.. nu är det bara dagtid som fattas.

Vaknade sent idag.. strax efter 11. Jag brukar inte sova så länge här, men jag var trött.
Tog det lugnt under en del av morgonen och tog sen en promenad till Walmart och handlade lite nödvändigheter.. och en hel del annat också.
Pratade med mamma en stund också, hon ringde. Alltid kul att prata med henne. :)
Pojkarna kom hem efter 15 eftersom de har börjat med en del 'efter-skolan-aktiviteter'. Idag hade Carl och Alan kör.
De har kommit underfund med att de kan slippa en del skoldagar genom att sjunga i kören pga olika framträdanden osv. Tur det att de hittat ett bra sätt att slippa undan skolan på.
Bret har konst på tisdagar och på torsdagar har pojkarna nått som kallas för Coachs' Pick (Tränarens val), vet inte riktigt vad det går ut på men som ni hör så blir det en del aktiviteter.

Annars har dagen inte bjudit på nått direkt spännande så..
Lekt mest med Bret som vanligt. Han var så ledsen nu när han skulle sova. Antagligen alldeles genomtrött.
Har försökt hålla honom vaken sen strax efter 19. Han orkade knappt hålla ögonen öppna stackarn. Men om han somnar tidigare än läggdags så är risken också större att han vaknar runt 03-04 och inte vill somna om igen. Därför får han inte sova innan tidigast 20.30!! Inte alltid så lätt att hålla honom vaken. Haha
Han fick tag på min hårspray idag och när jag gick in i hans rum efter att ha varit i köket en snabbis så står han där och sprutar med flaskan som att det är vattenslangen han brukar leka med.
Kan meddela att Allting var kletigt och kladdigt efter det!! Men får skylla mig själv eftersom jag glömt att ställa undan den.

Det blir tidigt i säng ikväll.. Är jättetrött! Förstår inte varför bara.
Ska lägga mig och läsa en stund i alla fall.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela