Sanna - Mitt i livet

Rubrik..?

Publicerad 2008-11-14 03:21:14 i Allmänt,

Tid här; 21.00

Jag har spenderat nästan hela dagen på Coral Square Mall!
Man kan verkligen fördriva tiden där, det är helt sjukt vad mycket det finns.
Idag har jag äntligen handlat solglasögon!! :) Jag glömde mina hemma i Sverige och jag kan lova att jag saknat mina glasögon! Men nu slipper jag ha solen i ögonen i alla fall.
Köpte filmen Rent också.. så nu kan jag titta på den när jag vill! :) Har jue letat överallt efter den, men inte hittat den.
Så glad nu! :) Det blev en tröja också från Old Navy och ett par 'bling blings' från stället där Melissas kusin Sunita jobbar.

De har så mycket konstigt i köpcentrumena här.. Man kan hitta vad som helst!
Man kan bleka tänderna för 100 dollar vid ett bord, man kan få massage mitt i allt också.
Det unnade jag mig själv idag.. Massage på nacke, axlar, rygg i 15min för 15 dollar. Det var skönt under massagen men såhär i efterhand vet jag inte! Haha..
Skulle betala med mitt kort och det funkade visst inte på den apparaten och killen provade i typ 5 min och ingenting hände och jag sa tillslut åt honom att strunta i det och att jag skulle betala kontant istället.
De ursäktade sig så mycket och gav mig en gratis massage att använda nästa gång. Haha. Bra där.. ;)

Någonting som jag är helt förbryllad av är den Elektroniska cigaretten! En cigarett utan tobak, aska, tjära och rök.. och allt annat farligt. Men ändå vara lika effektiv som en riktig cigarett.  Du ska tydligen kunna 'röka' denna cigg på restauranger, i köpcentrum, biosalonger, flygplatser och alla andra ställen där det råder rökförbud.
Jag har väldigt svårt att tro på den här saken, men de gör en massa reklam för den i köpcentrumena och jag har faktiskt sett en kille röka den.. Han svär på heder och samvete att det är precis som att röka en riktig cigg. Att det till och med ska smaka som en riktig cigg! Hmm.. nja!

Nu måste jag iväg..
Jag och David ska ses och göra nått vet inte riktigt vad. Men det blir nog roligt..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela