Sanna - Mitt i livet

Söndag 9/11

Publicerad 2008-11-10 03:05:15 i Allmänt,

Tid här; 20.42
Vädret idag; Det har varit soligt, 29 grader varmt! Riktigt skönt!

Hade konstigt nog lite svårt att somna igår.. Kollade på filmen Juno efter att pojkarna lämnat mitt rum.
Har länge varit nyfiken på hur den filmen är och tyckte väl att den var helt okej.
Det har varit varmt att sova inatt, svettats som en tok!! Och imorse när jag vaknade var både näsan och halsen tjocka. :(
Låg kvar i sängen en bra stund och sen satte jag mig i solen en stund, i alla fall, och läste.
Melissa hämta mig vid 14.30 och vi åkte, tillsammans med hennes kusin och faster, till Broward Mall.
Hittade återigen en massa saker som jag ville ha, men samtidigt satt inte allt som jag ville.. Haha.
Så det blev en väska och en hårspray idag.. Men bättre än ingenting. ;)
Ätit den största kanelbullen jag nånsin ätit också. ;) Den kom från Cinnabon. Jättegod, men alldeles för mättande.

Efter Broward åkte vi till Appelbee's för att äta middag. De hade jättegod mat och trevlig service. :)
Servitrisen kommenterade mitt hår. Hon tyckte att det var jättefint! :) Blir så glad..
Åt en god Ceasar sallad och drack goda Margeritas till det.
Melissa körde hem sin faster och kusin och vi tog en tur förbi Super Target, lite liknande Walmart, och kikade runt fär en stund.. Har varit hemma i ungefär 30 min nu.
Det var kul att träffa Melissa igen.. och jag har haft en rolig dag. :) Får se till att det blir fler gånger, är jue trots allt här en bra stund till.
Melissa berätta att vi ska ut på en klubb, helgen jag fyller år, som spelar mest reagge och soca!! Det kan jag lova att jag ser fram emot! :) Kommer bli så roligt.

Ska läsa lite.. helt fast i min bok! Som vanligt.. :)
Imorn ska jag försöka spendera lite mer tid i solen om jag inte mår alltför dåligt.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela