Sanna - Mitt i livet

Tisdag 11/11

Publicerad 2008-11-11 21:04:23 i Allmänt,

Tid här; 15.00
Vädret idag; Sol med växlande molnighet, ligger lite regn i luften, 27 grader!

Mår lite bättre idag.. Fick nå mediciner igår av Kris och John som gjorde att jag lyckades sova ganska bra.
De har verkligen piller för allt här! :)
Men näsan är fortfarande tjock och jag hostar fortfarande lite grann.
Huvudet känns lite mosigt också.
Därför är jag glad att dagen mest gått åt till att kolla på film tillsammans med Bret. :) Det är ganska lugnt på det sättet.

Nu ska jag gå och äta lite mera glass tror jag.. Det får jag göra när jag är dålig! ;)
Det är så skönt för halsen!!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela