Sanna - Mitt i livet

Tisdag 18/11

Publicerad 2008-11-18 18:09:32 i Allmänt,

Tid här; 11.33
Vädret idag; Soligt, 23 grader, blåser en kylig vind.

Som sagt.. vädret har blivit lite svalare och det blåser ganska kyliga vindar för tillfället.
Kvällarna är riktigt kalla.. till och med jag fryser! :(

Igår gjorde jag inte mycket.. Spenderade morgonen med att prata med mamma och pappa på msn och sen läste jag bok. Bret kom hem lite tidigare än vanligt eftersom han varit hos tandläkaren.
Sen flöt dagen på som vanligt.
Fast ändå känns allt annorlunda efter det som hände. Hela grannskapet har fått sig ett konstigt lugn. Man vill inte stoja och föra alldeles för mycket liv utanför huset på nått sätt.
Barnen är uppenbarligen tagna av det som hänt.. Speciellt Alan, som är den känsliga av de. Det är svårt att ibland veta hur man ska prata med de.. För att de ska förstå, men de är kloka de här pojkarna.. :)
Kvällen spenderade jag med mig själv och boken.. somnade ändå rätt så tidigt. Skönt att få sova. :)

Idag är huset tyst..
Kris och John är iväg på Jakes begravning och jag är ensam hemma.
Jag har ätit en bagel till frukost och vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Det känns inte som att man vill lägga sig i solen direkt.. Inte med den kyliga blåsten som är därute.
Måste ta en dusch i alla fall och sen blir det väl att läsa lite kan jag tänka mig.
Får se om jag ska träffa David lite senare. Han sa att han ville gottgöra mig för i lördags.. Haha

Jag har förresten uppdaterat min låsta bilddagbok. :) Så vill ni se och inte har lösen så hör av er!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Romina

Publicerad 2008-11-18 22:44:59

- du har en bra blogg.. gillar den.^

brukar alltid läsa.. :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-19 13:58:26

någon hade länkat dig.. jag minns inte vem de var ju ett tag sen :)jag läser inte många bloggar . men din brukar jag ofta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela