Sanna - Mitt i livet

Trötter helt enkelt..

Publicerad 2008-11-03 04:35:26 i Allmänt,

Tid här; 22.20

Jösses vad trött jag är!! Jag tror att jag skulle kunna somna på studs!
Det har varit en låång dag idag.. Men inte någon jätte ansträngande dag för det.

Jag, Carl och J.J spelade återigen Monopol imorse.. Grabbarna spelade ut mig, jag gick i personlig konkurs!!
De är inga dåliga investerare de där! ;)
Bret och jag har varit ute på promenad med familjens hund Candy och sen har vi haft en massa annat för oss.
Tyvärr så kommer jag inte att sätta ut bilder på barnen i bloggen eller på face då Kris inte gärna vill att det ska finnas kort på barnen överallt på internet.
Däremot så kommer jag att sätta lösenord på Bilddagboken och sen kommer det att finnas bilder där.
Ni som vill se bilderna behöver bara be mig om lösenordet så skickar jag det.
Det är mest för att inte vem som helst ska kunna använda bilderna hur som helst.
Jag ska bara orka organisera det hela.. förmodligen så kommer jag att göra en ny för bara USA, så jag kan ha kvar den andra också och slipper sätta lösen på den.
Alan, som varit iväg och campat med en kompis, kom också hem idag så nu är det full barnaskara.

Nu på kvällen har jag och Bret tittat på Tre små grisar och en baby, en lite annorlunda version på originalet.
Höll på att somna medans vi tittade, men det var massor mysigt vill jag lova. :)

Imorn hoppas jag på att det ska vara fint väder.
Tänkte kliva upp skapligt tidigt, gå ut på en promenad och sen sola lite.
Känner mig jätte jätteblek!! Inge roligt alls. Men det ska vi råda bot på.
Nee, nu måste jag faktiskt sova! Innan jag stupar över datorn eller nått.

Annika.. tack för kommentaren! :)
Tråkigt att höra att det är kallt hemma.. Har det snöat också?
Jag saknar er massor.. dig och min andra favorit blondie och självklart lilla Lulla också! ;)
Tycker ni ska hoppa på ett plan och komma bort och hälsa på mig.. :)

Älskade föräldrar..
Hoppas ni har det bra hemma och att det inte är alltför tomt i huset utan mig och lillebror! ;)
Älskar er jätte jättemycket och saknar er!


Pussar i massor till er,
Sanna ♥

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2008-11-03 23:11:37

japp, det snöade lite häromdan men nu e det borta. ja skulle gärna komma bort och hälsa på men min ekonomi just nu är lika bra som en uteliggares. ;) kanske hinner spara i hop lite och komma i januari? ;) Drömma kan man ju alltid.. det har faktiskt hänt lite "stuff" här hemma som jag skulle vilja berätta, vad har du för email?? Hörs! Puss o kram o sola lite åt mig också.

Postat av: Eva

Publicerad 2008-11-03 23:33:08

Aaaw...jag vill också ligga och sola vid poolen :P Snacka om att du lever gott därborta...ska tänka på dig i värmen nästa gång jag cyklar till praktiken kl 6.30 med mössa,vantar och långkallingar och hela kittet :P

kramelikram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela