Sanna - Mitt i livet

Anything goes.. :)

Publicerad 2008-10-16 18:13:02 i Allmänt,

En halvtimme kvar.. Sen ska jag träffa älskade Philippa.
Det var jättelängesen nu jue.. om man inte räknar med de där 10min tidigare idag då. ;)
Men det gills inte riktigt.
Philippa är jue så duktig och går i skolan nu så det blir inte så mycket tid till att ses då hon pendlar till Örebro varje dag, men idag är hon ledig i alla fall. :)

Hittade den här låten på youtube..




Den påminner mig om Blå-tiden..
När man precis hade fyllt 18 och var där varenda helg. När vi träffade grabbarna och festade tillsammans med de.
Hur vi kunde dansa kvällarna igenom.. alla tillsammans. :)
Det är en tid som jag verkligen minns med ett leende på läpparna.
Det är sjukt att tänka att det snart gått 5 sen den tiden och hur mycket som har förändrats under de här åren.
Inte trodde jag då att mitt liv skulle se ut såhär.
Som vanligt har tiden som paserat varit fylld av skratt, tårar och allt det som hör till.
Jag skulle gärna ta tillbaka den där tiden för 5 år sen. Just den tiden kändes så otroligt obekymrad på ett sätt samtidigt som det inte var nått annat än kaotisk. Haha..
Förvirrande.. jag vet. Men allt i livet är inte lätt och man får inte allt som man vill.
Det har vi fått erfara många gånger under de senaste åren.. men vi står på benen ändå. :)
Trots allt som hänt så skulle jag inte vilja byta bort alla de händelser som skett.
De har gjort mig till den människa jag är idag.. Jag har mina brister och fel, men jag är jag!

Jaja.. nu ska jag städa lite grann och sen ska jag låsa och möta upp Philippa. :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela