Sanna - Mitt i livet

Fredag 10/9

Publicerad 2008-10-10 19:43:05 i Allmänt,

Sovit urkasst inatt.. :$
När jag väl lyckades somna till så vaknade jag av hostande och det höll i sig en stund.
Lyckades lokalisera min lilla karta med Toclase, hostmedicin, som jag tydligen gömt i en necessär en gång i tiden.
Jättebra jue.. Så lyckades få lite sömn, men absolut inte tillräckligt.

Började jobba 9.45 imorse och tiden har ändå gått ganska fort.
Det har inte varit så överdrivet mycket att göra idag utan jag har väl mest spenderat dagen med att läsa.
Så det var skönt att kunna åka hem när jag slutade vid 15.
Jag och mamma åkte förbi systemet och handlade lite.. Köpte några cider tills imorn. :)

Ringde till Försäkringskassan för att höra om man måste ha något speciellt försäkringskort när man åker till USA.
Valde det som jag trodde skulle vara det rätta.. När rösten som berättade att det var samtal före så blev jag inte överraskad, men när han däremot informerade mig om att jag hade plats 42(!) i kön så trodde jag aldrig att jag skulle komma fram..
Efter 16 min i kö var det äntligen någon som svarade, men då hade jag självklart kommit till fel avdelning. Suck, det är jue verkligen så typiskt mig!!
Efter ytterligare 2 min i kö så fick jag prata med en tjej som talade om att det inte fanns något samarbete med USA och därför fanns det inte heller något kort att få.
Jaja, jag passade på att skicka efter ett nytt Europeiskt kort i alla fall, så då fick jag något uträttat i alla fall. :)

Igår var det mys hemma hos Frida igen tillsammans med Annika och Carro.
Carro gick hem tidigt eftersom hon var trött, men vi andra fortsatte moffa godis, chips, dipp och allt vad det var.
Allt medan vi tittade på 'Du är vad du äter'.. Bra jobbat. ;)
Pato kom också hem och vi hade en trevlig kväll med samtalsämnen som bytte av varandra fort.
Varken jag eller Annika tänkte på tiden förrän jag faktiskt tittade på klockan och upptäckte att den var nästan 00.30.
Tur var väl att både Frida och Pato var lediga idag så vi inte störde..
Däremot så kom både jag och Annika på att vi började tidigt denna morgon och inte på eftermiddan som vi brukar.
Men det är väl smällar man får ta.. eller hur Annika? ;)

Nu ska jag ta en dusch och fixa mig för jobb..
Imornkväll är jag ledig!! ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela