Sanna - Mitt i livet

Fredag 17/10

Publicerad 2008-10-18 03:19:54 i Allmänt,

Det har inte hänt nått speciellt idag.. Bara jobb som stått på schemat.
Dödstråkigt har det varit kan jag lova, men vad kan man förvänta sig en helg innan lön?
Varvar ner innan jag kan lägga mig.
Ska upp igen om ca 4 timmar och sen ska jag och mamsen ut till Hälby och vara på den där loppisen. :)
Kul ska det bli, men det kan hända att jag kanske dåsar till lite grann. ;)
Needå, inte ska jag göra det.. får sussa lite när jag kommer hem istället.

Jaja..
Jag är fundersam.. men det löser sig nog! :)

Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela