Sanna - Mitt i livet

Fredag 24/10

Publicerad 2008-10-24 12:06:04 i Allmänt,

Jaha.. Så har man uringsvägsinfektion också! :/
Jätteroligt att jag, ännu en gång, fick samma läkare som jag haft de andra gångerna.
Hon skämtade och sa att jag verkligen har en stående tid på Vårdcentralen.
Hur bra känns det? Haha
Men nu har jag i alla fall fått medicin så nu kommer jag bli bra i alla fall. :)

Så fick man en tidig start på dagen också.
Tre timmar kvar tills jag börjar jobba och sen jobbar jag även kvällen också.
Det händer nog inte så mycket mer än det en dag som denna..

Tråkigt att det är så grått där ute..
Känns svårt att hålla humöret på topp. Men det får gå i alla fall. :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela