Sanna - Mitt i livet

Lördag 25/10

Publicerad 2008-10-25 17:31:27 i Allmänt,

Shit va jobbigt det är att jobba när man har urinvägsinfektion!
Inte alls det roligaste när man absolut inte kan, och inte heller får, hålla sig!
Det blev en del hoppande igår i garderoben kan jag säga.. Haha
Rätt så mycket folk och det blev också en hel del spring för min del. Men kul när det är folk. :)

Har precis kommit hem från jobbet i Tuna..
Jobbade med söta Maya idag och det gick bra. :) Rätt så mycket folk där också faktiskt.
Ska fixa mig lite grann och sen åka iväg till Frida och Pato en stund på deras fest innan det är dags att förflytta sig till Nybron för jobb. Börjar 21 idag eftersom det är Thirst Store fest.
Kan nog bli ganska roligt.

Nehe.. nu kan jag jue inte sitta här!

Pusa,
Sanna

P.S.. jag har en pirrande känsla i magen! Vet inte riktigt varför! D.S..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela