Sanna - Mitt i livet

Måndag 20/10

Publicerad 2008-10-21 01:52:23 i Allmänt,

Som vanligt tänkte jag kliva upp lite tidigare idag. Men som vanligt snoozar jag i nästan två timmar och kliver inte upp ur sängen förrän klockan är nästan 12! Sovit alldeles för länge idag igen..

Jobbade i Tuna Park under eftermiddagen.. Det kan inte vara tristare att vara där ute på en vardag.
Det är dagarna innan löning dessutom och folk är livrädda för den här finanskrisen och tänker säkert att de inte borde göra av med mer pengar än de faktiskt behöver. Förstår de, men tänk på de som står i butikerna!! Vad ska de fylla sina dagar med?
Som tur är har jag Aleks som förgyller mina dagar med sina spontana besök hos mig.
Ibland så ringer jag till honom på hans Securitastelefon, han vet alltid att det är jag som ringer så han svarar nästan aldrig på det sättet som han ska.. nämligen 'Aleks, Securitas..'
Idag svarade han med 'Hola cica, como e stai.. och så fortsatte hela svängen med lite rim dessutom..'
Som sagt, det blir alltid lite trevligare när man vet att Aleks patrullerar runt i Tuna Park. :)
Jag hade en ganska intressant diskussion med min chef idag också..
Fick mig några rejäla skratt! Man kan bli så otroligt överraskad av den mannen ibland. Helt chockad! :)

Jag skulle egentligen inte alls blogga idag hade jag tänkt.. Eftersom klockan blev så mycket.
Men fröken Lela sökte upp mig på msn och undrade varför jag inte uppdaterat idag.. Så det fick bli en liten sväng i alla fall.. Lela tycker jue visserligen att jag skriver uppsatser när jag skriver blogg. ;)
Vad tycker ni?

Fyfan!! Ska bara göra er uppmärksamma på en sak innan jag ska avsluta.
Jag lämnade min mobil på rummet när jag gick ner för att kolla på tv och hade dessutom inget ljud på.
När jag nu kom upp för en timme sen eller nått så såg jag att jag hade 4 mottagna sms. (Jag vet, jag är populär! ;) )
Men i alla fall..
Ett av de här meddelandena var ett sånt där kedjebrev som alltid cirkulerar.

I detta stod det, som i många andra, att den jag tänker på och den jag alltid drömmer om kommer att komma fram till mig denna vecka och kyssa mig och, hör och häpna(!) Inte bry sig om andras åsikter.
MEN.. och här kommer haken; BARA om jag skickar meddelandet vidare till 12 personer innan midnatt!
Om jag bryter kedjan så kommer det vila en förbannelse över mig för resten av mitt liv!

Nu till saken..
Jag är inte den som är viskeplig av mig sådär. Men när folk skickar kedjebrev till mig som handlar om ens kärleksliv blir jag faktiskt lite nojjig, jag kan inte låta bli!!
Det sista jag behöver är mer otur än vad jag redan haft!
Det enda lilla kruxet här är att jag fick meddelandet kl. 23.12 och jag såg det inte förrän 01.00!!!
Förstår ni vad detta betyder?? Personen jag drömmer om och tänker på kommer alltså Inte att komma fram till mig denna vecka och kyssa mig!! Eftersom jag inte skickade iväg det innan midnatt!!
Inte för att jag tror att det skulle hända i alla fall, med tanke på att jag inte riktigt är på det klara över vem den här personen är.. men tänk om! Tänk om jag hade trott på all sånt här trams!! Vad hade hänt då?

Tjejer, för det är mest tjejer jag får såna här sms av!
Jag tycker väldigt mycket om er.. man skulle kunna säga att jag älskar er faktiskt.
Men skicka ett enda sånt här sms till mig igen och jag lovar att jag blockerar era nummer!!
Kärlekskedjebrev ger mig ångest!!

Nu ska jag sussa och se vem det är som dyker upp i mina drömmar..

Laku noc,
Sanna

Nöjd nu Lela? ;)

Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2008-10-21 01:56:40

mega nöjd =) bra jobbat!se upp för kedjebreven hahha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela