Sanna - Mitt i livet

Måndag 27/10

Publicerad 2008-10-27 19:47:53 i Allmänt,

Jisses.. Kan ni fatta att jag ska åka om ett par timmar??

Idag har jag spenderat dagen på stan, även fast jag inte borde ha gjort det.
Kl 12 satt jag hos Vice och fick mitt hår klippt. Blev väldigt korthårig, men jag gillar det grymt mycket! Lite ovant bara. :)
Sen var jag på banken och satte in pengar på kontot och fixade med det.
Tog en fika med Frida på Waynes.. åt en stor bit kladdkaka, vilket jag absolut inte heller borde ha gjort.
Sen mötte vi upp Annika och gick på Ming Palace och åt min Szechuan (stavning?).
Jag kallas tydligen det nu på Ming eftersom jag alltid äter det.

Nu har jag pillat med det sista av min packning.. Går väl säkerligen igenom den en sista gång om några timmar igen.. för att se så att jag inte glömt något viktigt.
Sen måste jag in till stan igen då jag, pucko som jag är, glömde min kamera på Nybron i lördags när jag jobbade.
Jag tog lite kort medans jag jobbade och sen så la jag kameran i garderoben och där låg den kvar.
Upptäckte det för typ en timme sen så det var jue tur. Men det är jue verkligen en grej som bara jag gör!!
Hur klantig får man egentligen bli?

Jag har ett litet dilemma..
Ska jag sova lite innan vi ska åka eller ska jag vara vaken och sen sova på flyget till London?
Vi ska åka härifrån vid 02 eller nått då mamma vill gärna vara ute i god tid eftersom det är mörkt och kan vara lite halt också då det inte är många grader ute.
Men det är jue typ då jag brukar gå och lägga mig så jag tror knappast att jag kommer kunna sova innan.
Man kanske kan tvinga sig själv?
Jaja, det visar väl sig.. Men det märks i alla fall på mig att jag är lite nervös inför resan.
Mina eksem kliar massor och min mage är lite orolig.. :$
Det kommer att gå bra.. packar ner en massa böcker och så, så har jag nått att fördriva tiden med.
Kommer nog att gå åt.

Jaja.. kanske skriver mer sen innan jag drar.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela