Sanna - Mitt i livet

Onsdag 1/10

Publicerad 2008-10-01 13:35:05 i Allmänt,

Som jag trodde så var det inte det lättaste att somna igår..
Trots att ögonen och kroppen var riktigt trötta så ville inte hjärnan riktigt samarbeta. Haha
Men somnade ändå skapligt.. :)

Blev väckt imorse av en Jennie, som är hemma från Göteborg och hälsar på.
Eftersom hon är hemma hos sin mamma så bor vi jue bara 50m ifrån varandra, så vi tog en cigg och snackade lite skit.
Har nästan precis tagit mig en dusch och ska börja fixa mig för jobb.
Tror att det kommer att bli en ganska så lugn dag idag..

jaja, har väl inte tid att sitta här nå mer..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela