Sanna - Mitt i livet

Onsdag 22/10

Publicerad 2008-10-22 15:39:57 i Allmänt,

Jag är ledig idag..
Dessutom är jag duktig och tvättar! :)
Jag tvättar upp alla mina kläder för att sedan noggrant, och utan att få ett psykbryt, kunna välja ut de kläder jag ska ta med mig när jag åker till Florida. ;)
Jag har inga större förväntningar på att det kommer att gå som smort. Det kommer nog verkligen bli en kamp.
Hur mycket ska jag ta med mig? Vad för slags kläder ska jag ta med mig?
Usch, får krupp bara jag tänker på det!! Haha..

Ikväll tänker jag däremot inte tänka alltför mycket på det.
Jag ska ha en trevlig kväll med tjejerna hemma hos Annika med middag och vin!
En sista datekväll innan jag ska åka! ;) Har sett fram emot det här som en galning!! :) Ska bli så roligt.
Borde egentligen fixa iordning mig medans tvätten går. Annars kommer det bli jättesent jue, som vanligt. ;)

Ser fram emot helgen också.. även fast jag ska jobba.
På lördag är det invigningsfest av nya Tshirt Store, som ska öppna i Tuna Park.
Ni måste kika in på deras hemsida eller, ännu bättre, gå in och kika i deras butik som öppnar nu på fredag 24/10. :)
De har verkligen sköna tryck på sina tröjor! Ett måste att införskaffa! ;) Smygreklam.. jag vet! ;)

Jaja.. Nu måste jag fixa med tvätten!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela