Sanna - Mitt i livet

Onsdag 29/10

Publicerad 2008-10-30 03:01:59 i Allmänt,

Tiden här; 21.45
Vädret idag; 25 grader och sol. :)

Det har varit en trevlig första dag här i Parkland. :)
Jag och Kris var på SuperWalmart och handlade lite mat. De har verkligen Allt i den affären.
Mat, kläder, skor, elektronik.. Man kan nog slå ihjäl ett x antal timmar i den affären.. ;)
Hittade en del saker som jag saknat och som jag absolut var tvungen att ha.

Resten av dagen har jag spenderat lekandes med grabbarna.
Vi har spelat amerikans fotboll, vilket jag sög otroligt mycket på, hoppat i trampolinen och kollat på film.
De är så mysiga de här pojkarna, men kan också vara en handfull.
Som vilka andra syskon så bråkar de självklart, men de är jättesöta.
Tur är att de känner igen mig i alla fall.. Det blir lite lättare då. :)

Känner mig fortfarande trött.. Lite jetlaggad sådär.
Det är svårt att komma ifatt.
Vi ligger 5 timmar efter svensk tid just nu eftersom de inte flyttat tillbaka klockan till vintertid än.
Men det tar sin lilla tid att vänja sig.
Lite svårt att vänja sig vid värmen också.. Nu har det jue inte varit sådär extremt varmt, men med tanke på vädret hemma i Sverige så har man jue inte känt av värme på ganska länge.. haha.
Skönt är det i alla fall, med tanke på att jag pratade med mamma idag och hon berättade att det var jättekallt hemma.
Hoppas ni inte fryser ihjäl.. ;)

Det låg en lapp på rummet till mig med en massa telefonnr till folk som jag kunde ringa om jag ville umgås.
Snällt att tänka på det, men jag tror att jag den här första veckan bara ska vara för mig själv och umågs med familjen.
Det känns som att det är en bra idé.
Jag hoppas på att bli av med förkylningen och det värsta av eksemet den här veckan.
Drömma kan man jue i alla fall..

Hittar inte adaptern som gör att man kan använda svenska kontaker i uttagen här.
Det betyder att jag inte kan ladda min mobil och dator, inte använda min hårtork och plattång.
Måste se till att antingen hitta den eller köpa en ny.. De kostade typ ingenting och jag måste jue ha en sån.

Vi har nog bestämt vad jag ska vara på Halloween i alla fall.
Blir no en prinsessa eller en fe.. Det beror på vad jag kan hitta för kläder som fe.
Om man ska vara Tingeling måste man jue vara halvnaken.. Känns jue mindre bra! Haha
Ser i alla fall jättemycket fram emot att gå på Treak or Treat (Bus eller Godis) och allt det andra som hör till. :)

Nee, nu måste jag spara lite på batteriet..

Hoppas ni har det bra därhemma..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela