Sanna - Mitt i livet

Söndag 26/10

Publicerad 2008-10-26 14:14:21 i Allmänt,

Det suger verkligen att stå på loppis!!
I alla fall om man fått minimalt med sömn, det är lika kallt inne som ute och det är fler försäljare än köpare!
Som ni kanske förstår gick det inte så bra idag heller.
Var det inte jättemycket folk som gick på loppis?? Det är i alla fall det jag har förstått av alla som brukar stå med bord.
Ne fy, nu får det vara nog..
Jag hade jue kunnat ligga i min varma säng och bara haft det bra.
Fick ännu en gång ihop till bordshyran (100:-) och sen strax över 100 i fickan.
Men det kändes knappast värt det kan jag lova.

Det känns inte som att jag har gjort annat än att jobba den här helgen, som är min sista, innan jag ska åka.
(Det är jue faktiskt avfärd om mindre än 2 dagar).
Det gick bra att jobba igår.. Var en del folk och när Alvedonen kickat in och lindrat min rygg- och huvudvärk så skuttade jag runt som vanligt. :)
Men var riktigt trött när jag kom hem och det var inte alls lätt att somna.

Hemma hos Frida och Pato var det trevligt. Tråkigt bara att jag var tvungen att åka iväg och jobba.
Hade varit trevligt att fortsätta festen tillsammans med de.
Men man får jue inte alltid som man vill, vilket vi konstaterat tusen miljarder gånger redan.

Nu ska jag snart åka iväg och fixa några grejer och sen är det tänkt att jag ska hinna hem till farmor på besök en stund också. Så jag får träffa henne innan jag åker.
Sen kanske jag ska ta och packa ner de saker/kläder jag ska ha med mig så jag slipper göra allt imorn.
Har verkligen redan tillräckligt som jag ska hinna fixa med.
Skönt ska det bli i alla fall och få ta det lugnt en stund och bli ompysslad. :) Ska till Vice och klippa mig. :)
Så då får jag ta det lugnt..

Nehe.. om man ska ta och försöka få nått i magen.
Den här antibiotikan som jag fick gör så att man blir lätt illamående och då är det inte så lätt att få ner nått heller.

------------------

Det där igår.. jag vet inte alls hur jag ska reagera.
Jag önskar att jag hade fått det öga mot öga istället och att allt hade slutat på ett annat sätt.
Det är synd när saker och ting ska sluta dåligt.
Men jag står fortfarande för det jag sagt och gjort.. Det kan ingen ta ifrån mig.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela