Sanna - Mitt i livet

Sussa kanske?

Publicerad 2008-10-02 01:01:17 i Allmänt,

Jobbet var väl inte så krävande idag heller..
Har flyttat och fixat med lite saker bara men inget soännande hände tyvärr.

Efter jobbet åkte jag hem till Annika och gjorde henne och Frida sällskap.
Det blev tacos, Idol, Greys' Anatomy och So you think you can dance.. självklart en massa skitsnack därimellan också. :) Så mysigt att hänga med tjejerna..
Tyckte helt fel person åkte ut ur Idol!! Alltså inte för att Sepideh heller skulle ha åkt ut, men det var helt fel personer som stod där uppe ikväll!! Hur tänker svenska folket egentligen? Hör egentligen inte hit, men ville bara få ur mig det.
Gud, jag har suttit med jättemycket rysningar hela kvällen när vi har tittat på So you think you can dance.
Det var final och de visade alla 'favorit nummer'.. Det är helt otroligt hur dans verkligen kan beröra. :)

Som sagt var det en helmysig kväll.. det får lov att bli fler såna innan jag ska åka! :)

Tänkte krypa ner i sängen och läsa lite grann.. känner tröttheten sakta men säkert krypa fram.
Min jäkla näsa vill inte riktigt vara frisk bara vilket inte gör andningen så lätt alla gånger..
Varför är jag alltid förkyld så länge för?? Min bästa vän heter verkligen Otrivin. ;)

Jaja.. dags för sängen.

Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela