Sanna - Mitt i livet

The new due.. ;)

Publicerad 2008-10-27 21:58:55 i Allmänt,

Har varit och hämtat min kamera i stan..
Vilken tur att Håkan kunde gå och hämta den åt mig eftersom Nybron är stängd på måndagar. Tack snälla!!
Det ser ut som att min svåger, Carlos, antagligen kommer att köra till Arlanda och så ska mamma och syster med också. Kul med lite folk och att man får säga ordentligt hejdå till de. :)

Blir galen på att småpill som ska ner i väskan..
Och på att inte riktigt veta vad man ska packa ner i resväskan och vad man ska ta med sig i handbagaget!!
Men det verkar som att jag är ganska klar med allt.
Nu är det bara väntan kvar.. 4 timmar ungefär, sen bär det av!
Känner det där pirret i magen och det är resfeber som heter duga! Usch, usch.
Mamma ligger i sängen och vilar.. kanske också borde göra det, men kan verkligen inte.

Här kommer i alla fall bilder på nya frissan..
Sjukt nöjd, som vanligt! Vice är guld.. :)

  Som ni ser blev det ganska kort!!

Bortse från hur jag ser ut annars! Lite trött kanske man säga.. haha.


och här är en bild från i lördags när vi jobbade med Tshirt Store festen..



Jaja.. det var väl det.

Nu återgår jag till det maniska packandet..
Jag undrar just hur många gånger jag gått igenom väskan, tappat räkningen! ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2008-10-27 22:25:15

Sanna!

Trevlig resa, må gud vara med dig! Va rädd om dej & se upp för att bli kär på andra sidan jorden =) månaderna går snabbt, snart e du tillbaka o klagar på att du inte vet vart du ska eller vad du ska jobba med =) tills dess, have fun with the kids in the big state ; )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela