Sanna - Mitt i livet

Torsdag 23/10

Publicerad 2008-10-23 15:48:29 i Allmänt,

Det var så mysigt och trevligt igårkväll hemma hos Annika. :)
Vi lagade tacos och drack lite vin och bara hade det bra. Självklart blev det en massa skitsnack, som det alltid blir när vi samlas. Jag är så glad att vi fick en kväll att bara umgås! :)
Klockan hann bli nästan 01 innan vi gav upp. Philippa körde hem mig och Frida.
Innan jag somnade så låg jag i Fridas och Patos gästrum och läste lite ur en bok, skönt var det. :)

Imorse när jag vaknade var jag, konstigt nog, bakfull.
Helt sjukt med tanke på hur försiktigt och under hur lång tid jag drack mitt vin.
Jag mådde jätteilla och skakade i hela kroppen! Var till och med tvungen att kräkas.
Allting kan inte stå riktigt rätt till i min kropp och därför slutar jag nu dricka alkohol!! Och jag menar det verkligen!
I alla fall för ett tag för att se om det blir någon förändring. Det är jue inte riktigt normalt att man blir så dålig på så lite.
Jättetråkigt, men vad gör man?

Sitter i butiken på stan och ska jobba i ungefär 3 timmar till.
Sen blir det nog hemgång och börja försöka få iordning på saker och ting (läs; packning).
Imorn börjar jag jobba kl 15 ute i tuna och sen ska jag jobba Nybron på kvällen.
Lördag ställer jag upp och jobbar i tuna också, vilket betyder att hela dagen kommer att gå åt till det.
Vill gärna hinna en sväng till Frida och Pato också, som har inflyttningsfest, innan jag börjar jobba på Nybron.
På söndag ska jag och mamma visst åka till Hållsta och stå på loppis ett par timmar, lika bra att göra ett nytt försök med andra människor. :)
Detta betyder jue förstås att jag har en ganska späckad helg framför mig.. Sen är det bara det som bli över av söndagen och måndagen kvar!
På måndag ska jag också hinna med att få mitt hår klippt på Hårstudion av Vice. :)
Så det är inte som att jag ligger på latsidan direkt! Haha

På måndagnatt åker jag mot Arlanda. Mitt plan går 07 nånting på morgonen.. :$
Och så ska man flyga hela dagen! Men det ska nog gå bra.. Jag är lite smårädd för flygningen.
Har haft lite mardrömmar till och med. Helt sjukt. Men det är antagligen bara för att det är så långt. Usch!

Jaja, nu ska jag ta en cigg..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela